1402-09-19 12:03
512
0
87815
رئیس فضای مجازی بسیج گلستان:

سناروی دروغ با بصیرت مردم برملا شد

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان با اشاره به اینکه دشمن سال گذشته سناریوی جدیدی با جنگ ترکیبی به راه انداخت، گفت: اما سناروی دروغ با بصیرت مردم برملا شد.

رضا روشنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» پیرامون بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ اظهار کرد: دشمن با دستمایه کردن مرگ یک دختر جوان سعی کرد آشوب بزرگی را در کشور ایجاد کند البته بخشی از مردم فریب نقشه شوم دشمن را خوردند که البته با آشکار شدن ابعاد مختلف این توطئه، از کردار خود پشیمان شدند.

وی با اشاره به همراهی نکردن مردم با دشمنان افزود: در جنگ ترکیبی دشمن تلاش کرد روی تفکر جوانان اثر بگذارد و با فریب آنها آتش اغتشاش را روشن کند؛ ولی دیدیم که چگونه امپراتوری دروغ غرب با شکست سنگینی مواجه شد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان با اشاره به اینکه مردم به تبعیت از مقام معظم رهبری همواره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند، گفت: دشمن از ولایتمداری مردم می‌ترسد.

روشنی با بیان اینکه آگاهی مردم نسبت به یاوه‌گویی پوشالی دشمن افزایش پیدا کرده است، توضیح داد: این بصیرت و آگاهی باعث شده که دشمن نتواند بر عقیده استوار مردم رخنه کرده و آنها را به انحراف بکشاند اما دشمن با توسل به دروغ کار خود را پیش می‌برد.

وی با اشاره به اینکه سرعت تولید دروغ در شبکه‌های مجازی با هدف بازی با احساسات مردم انجام گرفت؛ گفت: هدف قرار دادن احساسات و عواطف مردم برای مسخ کردن افکار عمومی خواسته دشمن بود کمبودی که شبه‌شبکه‌ها برای جبران اخبار دروغین خود متوسل به عکس‌های تکراری برای فتنه‌گری جدید استفاده کردند از نگاه مخاطبان دور نماند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان با بیان اینکه عملیات رسانه‌ای جریان فریب، دستورکار مشخصی داشت، بیان کرد: راهبرد دشمن این بود که همه ایران در بازی اغتشاش و ناامنی نقش‌آفرینی کنند و برای این کار، تهییج احساسات عمومی و ایجاد خشم با تولید دروغ و استفاده از ظرفیت قومیت‌ها و اقوام ایرانی در سیبل هدف قرار گرفت.

روشنی با توضیح اینکه ترفند جریان فریب زودتر از آنچه گمان می‌کردند ناکام شد، اظهار کرد: افشاگری مستمر اخبار دروغین رسانه‌های معاند فارسی‌زبان هر روز ابعاد جدیدی پیدا کردند و باعث ریزش شدید مخاطبان این شبکه‌ها شده است.

وی گفت: رسانه‌های دروغین هر روز رسواتر از گذشته در شیپور دروغ می‌دمند اما مشتری تازه‌ای برای خوراندن آن به مردم پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.